Sidevisninger i alt

mandag den 28. marts 2011

Skøn weekend!

Max min store dreng blev 5 år i fredags, og nøøøj han havde glædet sig! Han havde inviteret børnehaven hjem til fest - og selv bestemt menuen: Pitabrød m/ grønt og mini frikadeller. Til dessert havde han bestilt en kage med edderkoppespind :)





Lørdag havde vi inviteret familien til fælles fødselsdag, for ham og mig, jeg fylder først år om en måned - men for nemhedens skyld slog vi det sammen! Vi havde en skøn dag, om Max nød det, og jublede over de fine gaver! Hittet i år, var tydeligvis Ben10 :)

Jeg selv fik også fine gaver, her i blandt de skønneste kaffekrus af min svigerinde


De bor nu ved siden af af den forårs glade stempelkande jeg har givet manden


I samme ombæring kan jeg flashe min nye anordning til nogle af mine kogebøger, tallerkenhyldeholderen klunsede jeg mig til, og den pryder nu mit køkken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar