Sidevisninger i alt

tirsdag den 29. marts 2011

Mormor gik amok i mexico....

Idag har jeg været til ørelæge med Max, han skal have skiftet sine dræn igen på fredag, sikke meget den lille dreng skal igennem. Inden vi besøgte ørelæge, var vi Fætter BR, hvor han købte endnu en Lego Ninjago, bagefter ørelægen fik han en flødebolle fra frellsen, sikke en dejlig dag :)

Desværre er han stadig halvsløj, så han puttede i sofaen, det lille myr!


Jeg selv fik også en lang lur, på sofaen så var lidt omtåget da jeg skulle lave aftensmaden: Frikadeller med kartofler, gulerødder, bønner og persillesovs. I min tåger kom jeg til at smide en halvt ton kanel i farsen, så måtte tænke hurtigt og ændre planen til mexicanske frikadeller - i med rigelig mængder chili, koriander, spidskommen, cayennepeber og salt, så blev resultat rimelig hæderligt :)



På spisebordet står de fineste lyserøde tulipaner, som jeg fik af min svigerinde i lørdags <3



Hertil aften besøgte jeg søde Mette, som serverede te, banankage og hardcore bande tv :-D Alt i alt en rigtig dejlig dag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar